Saturday, April 7, 2007


مذكرات يوم 17-4-2022
يعنى قمت من النوم زى كل الايام الممتعه الى بدأنا نعشها على صوت زوجتى المحببه
قمت اخذت دش وبعدين جلست معى اولادى على مائده الافطار
وجائت زوجتى وهى تحمل اطباق كثيره فقمت لكى اساعدها
واثناء الفطار استمعت لمحطه قناه الناس اه بتجيب برنامج حلو اوى
عن التنميه البشريه للدكتور ابراهيم الفقى يعنى بحب اعرف ولادى على العلم ده
وهما برضو بيدرسوه فى المدارس
وبعديها جبت قناه سى ان بى سى اعمل ايه مقدرش اسيب البورصه
قبلت زوجتى وذهبنا انا والاولاد الى عملنا قصدى عملى وهما الى المدرسه
وانا نازل كلمعتاد اتصل بولدتى لكى اطمئن عليها وعلى الوالد
واوصل الاولاد الى مكان اوتوبيس المدرسه
بس فعلا انا كنت متاخر بس ربنا يجزيها خيرا جارتنا ايناس فضلت واقفه معاهم
لما شافتنى عمال كل شويه ببص فى الساعه
بس ايه الشوارع بقه حاجه تانيه خالص
موش عارف مصر كان هيجريلها ايه لو كانت كده من زمان
شوارع واسعه والعمارات متناسقه ولا موش عايز اقولكم عن البتاعه الغريبه
الى عملاها الحى عشان الذباب شكلها عامل زى الفوانيس يا حلاوه يا واولاد
وانا راكب العربيه وطبعا مشغل جنات اقابل مين
اقابل عبد الله ساكن فى اخر الشارع بس الراجل ده محترم اوى
ومابيحبش الاغانى طبعا دى موش عايزه كلام
الراجل ركب معايا ونزلته عند شغله وفضل طول ماهوا راكب معايا
يا عم موش معنى انى مقتنع ان الاغانى حرام يبقى افرضها على الناس
الى مقتنعين ان هيا حلال المهم طبعا انا نفضتله وقولتله متوجعش دماغى
يعنى مجتش على شويه الدقائق دول هبقه اسمعهم فى الشغل يلا اسحب بقه على شغلك ومتنساش عيد ميلادى بكره فبصلى كده بابتسامه انا فهمتها هههههههه
دخلت المكتب زى كل يوم تيجى مريم تعد توجع دماغى بالمواعيد والكلام ده
على فكره ماريم هتجوز يوم الاربع يارب افتكر قبلها عشان اجيبلهم هديه
هتجوز واحد محترم اوى صاحب شركه بدرى الى بتنافسنا
تخيل كده لما تبقى سكرتيره فى شركه وزوجها مدير لشركه منافسه
على العموم مريم سكرتيره شاطره واكيد لو عايزه تسيب الشغل مافيش مشاكل وهقولها كمان مكتبى مفتوح لك فى اى وقت
خير ...وانا رايح لغرفه المحاسبه قلت اعملهم كبسه لقيت الواد محمد واقف
مع زميلته بس شكلهم بيحبو بعض ربنا يوفق
اما الاجتماع بتاع انهارده ده كان مشكله محمد ده نكته قعد ينكت فى الاجتماع
بس انا طبعا سبته براحته يعنى قولت ازود العلاقه بين الاعضاء فى الشركه شويه ...بخصوص برده الموضوع ده انا هعملهم رحله على حساب الشركه
يلا انشاله محد حوش
رحت للمدرسه عند الولاد قلت لما اشوف ايه احولهم
قعدت طبعا مع المدرسين الى بيدلهم بصراحه بجد المدارس الحكوميه
دى بقه حاجه تانيه خالص انا معتقدش ان لسه فيه مدارس خاصه
وخت الاولاد وطلعنا على الازهر بارك قولت لما اقضى معاهم
شويه وقت كده واعلمهم هدف الاسبوع الى انا حطه ليهم
بس الواد محمد ده موش ممكن نفسه يتعلم لعب الكوره
بس بيحاول نفسه يبقه حريف ربنا معاك يا محمد والله
و روحنا البيت الهانم مراتى عمللنا ماكرونه بالبشاميل
وحطه بيض.... يا ستى انا قلتلك مليون مره انا ما بحبش البيض
المهم زى بعضه يعنى هيا دى الى هتفرق قعدت طبعا اقولها
الماكرونه رائعه وكملت ورد النفاق بتاعى
الصراحه انا شايف ان العلاقه بينى وبين زوجتى بقه جافه قوى
قلت اودى العيال عند ماما يعنى اهو بالمره اشوفها اصل ما شفتهاش امبارح
واخد حبيبى ونطلع فين نطلع حديقه الازهر اشطه
طبعا هيا قالتلى الكلمه المأثوره انتا معندكش غير حديقه الازهر
ورحنا هناك
وقعدنا بقه نحب فى بعضشينا ونقول بقه كلام من الى بيأشعر ده
موش عارف كانت بتقولى ايه كده اه بتقولى انتا لسه بتحبنى زى ايام زمان
ساعيتها حزنت قوى وشوفت انا قد ايه انانى بجد والله انا موش حاسس
ان حبها قل ليا بس هيا حست بكده.. قعدت اشرحلها ان الفتره الى فاتت
كنت مشغول بس بجد انا بهجص على نفسى
يلا بقه بس مقدرتش امسك نفسى لما قعدنا نفتكر قد ايه احنا كنا مكسوفين
لما اتجوزنا ولا لما محمد اتولد ونسرين قاعدت تعيت كانه خايفه
لنرميها فى الشارع زى محنا قولنلها
وى احنا مروحين وقفت قدام محل ورود يعنى قلت اكمل بقه الرومانسيه
وى قعدنا نسمع اغنيه زى الهوا
انا روحت نمت حتى ماتعشيتش يدوب كتبت المذكرات دى وكنت بتعشى معى الملايكه

59 comments:

Miss Halfway said...

i have no idea what you are saying, but the picture is wonderful!

khaled said...

Miss Halfway
thnx alot for ur visit

LAMIA MAHMOUD said...

nice post .. verey personal nut really nice


u have a cool life style

Anonymous said...

ايه يا عم خالد الجمال والحلاوة دى

ايه يا واد الفوانيس دى انا مش فاهم

بس بجد خيالك جميل ودمه خفيف اوى اوى

تحياتى

يا مراكبي said...

مبروك النيولوك بتاع المدونة .. ده أنا ما عرفتهاش أول ما دخلت

بس حقيقي حكاية حلوة .. ياريتها تكون حقيقة

AbdElRaHmaN Ayyash said...

جميل اوي الكلام ده
ايوه هو عبيط شوية بس عادي :D
ابداع تاني
بجد مبدع يا خالد
وقول لعلي عادل يبطل اللي هو بيعمله ده في مدونات الغلابه زيك :P

Miss Halfway said...

thank you a lot for the kind welcome!

I have always wondered... is it difficult to keep a neat handwriting with those symbols??

they look really lovely though^^

malak said...

بجد مدونة حلوة لذيذة خفيفة

تحياتى

khaled said...

بدايه كده المدونه انشاء الله هترجع زى مكانت الله يسامحه على بتاع واحد من الناس هوا الى قعد يلعب فى اساس المدونه
خلاص المدونه بقت ملعوب فى اساسه
على انتا فى كفر الشيخ منتاش داخل المنصوره غير لما المدونه ترجع تانى الا وى النعمه لهاجى قدام البيت وافضحك
واقول الى عملته فى المدونه..عيب كده يا على
-----------------------------------
LAMIA MAHMOUD
شكرا بجد على الكومنت بتاعك
وكويس اوى ان المسؤلين والوزراء
بيجو يبصو على المدونين الصغيرين الى زينا
-----------------------------------
SeeFoOoOo
سيف حبى شكرا يا باشا على مرورك
واتمنا الى انتا تكرر زيارتك
بالنسبه للفوانيس بقه هشرحلك
فى بتاعه كده بتتعلق على الشجر العماويد بتلم الذباب جواها
صراحه انا مش عارف اسمها بس هيا شبه اللمبه الكبيره
-----------------------------------
يا مراكبى
لا مبرووك ولا حاجه انشاء الله هترجع تانى
وشكرا على كلامك العسل
-----------------------------------
AbdElRaHmaN Ayyash
عبده باشا عايزك تحمسنى كده
عايز اطلق العنان لجنونى بس الظروف موش مساعده
شكرا على التكمنيت
-----------------------------------
Miss Halfway
thnx again for ur comment
ur guess is true..thnx
-----------------------------------
malak
شكرا على الكومنت الجميل ده
ويريت تنورينا على طوول

Anonymous said...

خلووووود
حلو طبعا كالعاده
بحب خيالك جدا يا خالد
واتمنى تستمر ....والنبى لما تلاقى حته حلوه كده ابقى احجزلى جمبك
وحلو النيولوك
سلام

Reemo said...

انا اول مره ازورك
انا عارفه انك زرتنى كتير بس معلش سامحنى
اتاخرت عليك
مدونتك جميله يا خالد
ومذكرات بجد لذيذه وبسيطه
على فكره انا كمان مش بحب البيض لى المكرونه بالباشميل :)
بوست جميل
تحياتى

Mony The Angel said...

msh 3arfa leeh 7aseet ennak kan momken tetalla3o a7san mn kda bekteer law kont ktebto berra7a shwaia..
7assa en fe details kteera wa23a mennak..
bas al3'areeb fe zekraiatak de
ennak motafa2el about masr wen momken yet7assen a7walha
w msh motafa2el about ur relationship with ur wife :D
bas nice 3al3moom

khaled said...

shayma
شكرا يا شيماء
وهستمر انشاء الله
-------------------------------------
reemoo
ما تخديش فى بالك
انا موش بكرر الزياره لحد الا لو مدونتو عجبتننى
حتى لو كان ما بيردش على كومنتاتى او حتى
موش بييجى يزورن
شكرا على مرورك
-------------------------------------
Mony The Angel
انتى عارفه انا مارديتش اعقد الموضوع
اكيد انا اعقد كتير:)
بصى انا شايف الحب بيبقى اكتر رومانسيه لما يمتزج بشعور الحزن والقلق
شكرا على مروركم

سكتم بكتم said...

بحب الخيال وبحب الأحلام وبحب أكتر المثالية.ولكن ليس كل مايتمناه المرء يدركة. شكرا علي لحظات الأحلام .وأرجوك أعتبرني صديق وشرفني ومش حتندم. تحياتي

واحـــد مـــــن الـنـــاس said...

بقا انتا يا خالد يطلع من كل ده

يا نهار ازرق يا جدعان
...

عبد الرحمن عياش

خالد


لما اشوفكم هوريكم


بس خلاص

3lool said...

اسلوبك جميل ياخالد
بصراحه مكس خيال في واقع والنتيجه كانت بوست لذيذ

منتظرين جديك

تحياتي

Bride Zone said...

ايه يا باش مهندس..؟ مش كنت تعزمنا على الرحلة بتاعتكو ولا مش قد المقام :)

احب المواضيع اللي فيها تخيل للمستقبل.. ما يكتبها إلا صاحب خيال واسع..

ربنا يسعدك انت ومراتك قول امين :)

تحياتي

Dr.khaled said...

حبيبي الجدع
اللي شبهي جدا جدا في الشكل
بس بزيادة دقن

قصصك جميلة
بس فيها غلطة بس في الاخر
وهيا الاكل مع الملايكة
الملايكة مبياكلوش

ياريت تقبلها مني
وابقى ا غ س ل ا ي د ك ق ب ل ا ل ا ك ل و ب ع د ه

تحياتي

barbie girl said...

قعدت كذا مرة مع نفسى وحاولت افكر اذاى هتكون حياتى بعد عشرين سنة مثلا لكن معرفتش ..مكانش عندى الحس العالى دا من الخيال..بس بجد الموضوع دا عجبنى وهحاول اتخيل تانى وتانى لحد ما اقدر ارسم صورة لحياتى فى خيالى

elkamhawi said...

انا اول مرة اجى مدونتك بس حلوة
والبوست لذيذ
انا عايز تكون عندى سكرتيرة ومراتى تغير منها واتخانق مع مراتى واطلقها واتجوز السكرتيرة واخلف منها عيل فى الاخر اكتشف انه مش ابنى ...هبقى اكملك بعدين

حسام مراد said...
This comment has been removed by the author.
حسام مراد said...

شغال
بس انا كل ما اجى امسك حاجة بتوووه
بس شغاله يا معلم
بيس يامان

THE BIG LOSER said...

بص يا خالود هو فعلا لو كنت ركزت كنت طلعتها احلى من كدا بسهيا كدا مش وحشة برضو وحكاية ان مصر هتبقي احسن عندك تناقض فيها لانك جبت سيرة ان مبارك لسا عايش في البوست اللى فات معنى كدا ان مصر حالها اكيد زي الزفت ويمكن يكون استورد علاج من اسرائيل عشان يدية للشعب ويخلية يتخيل ان المستقبل افضل
وسلميلي على مصر يا عبلة
بس الفكرة جديدة وحاول تدوس شوية في التفاصيل

وبجد جامد ومطرقع يا باشا

daktara said...

ايه يا عم انت كنت بتحلم ولا ايه
علي العموم التفاؤل حلو برضه

khaled said...

سكتم بكتم
اهلا بيك يا سكتم منورنى فى مدونتى المتواضعه
وبعدين خيال ايه الى انتا بتكلمنى عنه
امال حكايات الملك دى ايه
:)
شكرا على مرورك وانشاء الله نبقى اصحاب
-------------------------------------
واحد من الناس
بص ياعلى معدش ليك كلام معايا
ولما ماما تتأخر عليك معنتش تعيط
اظن انتا فهمنى كويس موش عابز اسيح بقه
-------------------------------------
3LOOL
شكرا على كلاك الجميل ده
على طول ها
-----------------------------------
Bride To Be
ياستى تشرفى موش عارف .. الناس كلها
عايزه تطلع معايا نبقه نفكر بعدين فى الموضوع ده بجد والله نقعد كلنا فى وقت واحد فى مكانا ونرحل بافكرنا وامنيتنا وكل واحد يبقى يكتب احلامه ودته فين
فكره برضه
منوره
-----------------------------------
خالد وليس بخالد
شكرا على كلامك يا باشا
وبالنسبه لموضوع الملايكهده انتا اكيد
وصلك انا قصدى ايه
ومتنساش تاكل رز مع الملايكه
(:
منور

عمرو غريب said...

الموضوع رائع واتمني كتابة الكثير من الموضوعات

عمرو غريب said...

الموضوع رائع واتمني كتابة الكثير من الموضوعات

Rania Lelah said...

هاى خالد
مدونتك بق5ى شكلها حلو قوى
و خيالك واسع
حلو موضوع الملايكة دى:))

kitty2_45 said...

your aver nice dreamer it is very nice i realy like to be your friend i hope you don't meand
god lick in your life

šσяšαяαα said...

مذكرات لذيذه
ناقصها جبنه رومى ومربه جزر:)
بس بجد حلو اوى فكرة انك تكتب عن يوم مريت او بتمر او هااااتمر بيه
حلو بجد
لا حلو اوى فعلا

مستنيه يومياتك مع المدييييييير المرة الجايه:)

ShAb 3AdY said...

دايما بوستاتك جامدة كدة يا خالد


معلش انا اتأخرت فى التعليق بس والله انا قريت البوست من زمان بس ساعتها

كنت مستعجل و نسيت احط كومنت

خيرها فى غيرها بقى

بس اهم حاجة الفوانيس اللى بتلم الناموس دى حاجة حلوة جوى

Anas Emad said...

ايه ده كله يا جدعاااااااااااااان

الاول


بوست جاااااامد يا خالد

و يتساهل فعلا ال 31 كومنتوز

بس البوست اللي فات احسن و احلي من ده ..

كان مستحيل بمعني الكلمة

خيال في خيال

كنت حاسس باني أنا اللي بطير فيه

حاسس انك بتكلم عني

بس انا عاوز اروح زحل مش المريخ مش مشكلة

انت خليت عقلي يلف معاك

و خيالي ينطلق الي اعماق الخيال الواسع

وانا بقرأ بوست اللي فات

أحسست بانعدام في الوزن

وتوهان

و .....

حالة بين الوعي و الاوعي ...

مابين النوم و اليقظة

حالة من اللاشعور الامتناهي

حين تحس بانعدام في وزنك

وانك تطير .....

وانك فوق سطح المريخ

ثم فجأة في الصومال ....

شكرا يا خالد انا من زمان ماحسيتش الاحساس ده ...

عاوزين رحلات تانية بسررعة ...

ده احساس جميل قووي ....

.................

ثانيا

انا هاجنن منك انت و عبد الرحمن شلاطه و علي عادل

انا هاجنن


بجد

بصراحة

انا خلاص هاعيط منكم

انا


انس باشا


انا اللي اقنعت علي و عبدو في الاول بالتدوين و نصحته

و علمتهم


و فضلت معاهم


دلووقتي هم اشهر مني


و بيدونوا اكتر مني بكتيير

حتي انت يا خالد


30 كونت يا مفتري .... !!!

اللهم لا حسد


ولاضغيطة


ولا بغضاااااء


جبت ال30كومنت منين ؟ منين ؟؟

حتي انت يا عم ؟
ده انا جات لي حالة من الملل التدويني ...

وصلت لنقطة الصفر

حيث حاجز الكتابة .....

ماشي يا خالد

حتي أمي كمان

17 الف زائر يا خالد

وانا اللي قاعد ليل نهار اشهر لها مدونتها و اكتب لها مقالاتها في المنتديات


و ناسي نفسي خااااالص
اهئهئهئ هئ هئ هئ هئ هئ هييييه نهنهنه اخخخخ
.............
ولو ممكن يعني فانوس مين اللي بيلموا الناموس و الذباب لاني مش عارف اكتب الكونت لاخره .... من الزفت الناموس اللي حولين راسي و ايدي....


................

بانتظار المزيد يا خلود ....



صحيح

ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف مليوم مليون مليون مليون مبروك و مبارك علي النتيجة يا خالد

لازم تعلن النتيجة هنا علي النت علي المدونة و الا .....

هاقوووول باعلي صوتي يا خلوووود

Music Gates said...

ياه رجعتني لايام زمان و جمال ايام زمان اه انا فاكر لما كنت باخد الطيارة الاف 16 بتاعتي و الف بيها حوالين البيت و اشم هوا بيها ههههههههههه جامده اوي الذكريات دي ربنا يدمها عليك و تتحقق

portsaid said...

السلام عليكم
باسم مدونى بورسعيد نشكرك على مشاركتك فى حملة دعم ضحايا حادث الاتوبيس
و جزاك الله خير

Rehab Saber said...

جميلة المذاكرات

khaled said...

شكرا يا جماعه على الكومنت

THE BIG LOSER said...

انا محجبتش الكومنت بتاعتك عشان انا اى كومنت جديدة بحجبها مش انت بس
وبعدين اية اللى انت كاتبة دا مش عيب برضو تقول كدا
البوست الاخير دا انا عامله للهزار مش اكتر

smraa alnil said...

يا ابني غير بقي البوست التوهة دة

اكتب مثلا عن رحلتك للمريخ كدة يعني

كش ملك said...

أكيد أتعشيت رز ..


بس حلو اوى ان الواحد يفضفض عن طريق الكتابة بيستريح اوى ..

THE BIG LOSER said...

ازعل من اية يا ابو خالد
عيب يا باشا البضينة دى بقت حاجة منتشرة في الشعب المصري
بس انت تقصد بيها ان دم بلوجى تقيل ومش عاجبك ولا تقصد بيها الهزار
بس لو مكنش عاجبك مكنتش علقت فية ولو كنت بتهزر يبقي عادى لان انا اعتبرتك من اصحاب البلوجرز وعجبتني تعليقاتك جدا
بس بجد مش فاهم انت كنت بتبضن عشان البضينة ولا هزار

THE BIG LOSER said...

ياض انا فهمت انك عاوز تشتم وخلاص
مخدتش بالى ان انت بتهزر
وبعدين انت متعرفش تعليقاتك عجبتني ازاى ولو كنت بتابع البلوج هتلاقي ناس كتير اتكلمت على تعليقاتك وانا افتكرتك بتبابع البلوج
وبعدين انت بتتقمص لية
ماتيجي يا عم هو انا قلتلك ماتجيش
وبعدين يا خالد بقولك ان انا نفسي اشوفك على طول في البلوج وتعليقاتك عجبتني يعني انت دماغك نضيفة
يبقي معنى كدا ان الحوار عادى انت بتهزر وانا فهمت غلط
عادى بقا
ومش هستغبي تانى يا عم

Miss Halfway said...

hey=) hope you have a nice life as well=)=)

don't apologize for not understanding... those post are just thoughts of mine^^

have a good weekend!

AbdElRaHmaN Ayyash said...

وقع بيان المدونين للتضامن مع عبدالمنعم محمود
شارك بتوقيعك
أنشر البيان في كل مدونة تعرفها
ساهم في حرية المدونين .. وحرية منعم
http://free4monem.blogspot.com/

Anonymous said...

خالد فينك من زمان
ليك تاج عندى ولازم تعمله
هو كده :)
سلام
:)

Anonymous said...

السلام عليكم

حلو اوى الخيال ده

مدونتك جميلة

سلاماتي:)

khaled said...

barbie girl
فعلا موضوع تخيل المستقبل ده مهم جدا
انا عن نفسى ساعات بتخيل نفسى انى هكون زبال موش هجوز وموش هيكون عندى فلوس ولا اولاد ولا اى حاجه هعيش بس عشان انا عايش
ساعيتها بقه يجيلى الحماس على طول واحلف انى ناجح وهنجح
يلا خير .....شرفتينا
-------------------------------------
elkamhawi
ايه يا ابنى ما انتا الى غلطان انتا الى سيبت مراتك تتعود عليك وفيها ايه لما تتجوز السكرتيره انتا ما تعرفش انك اتجوزتها وتنساها وتنسلا مراتك وتتجوز السكرتيره وتخلف عيال من مراتك وى طلق مراتك والسكرتيره تخلعك وبعدين تروح لمراتك وى بس انا عايز انزل اشترى بنطلون وكنت مكلم عبد الحى يشتريلى
اصله بيشتغل فى محل هدووم بس يلا
مساء الفل يا باشا ابقى تعالى

khaled said...

حسام مراد
بيبس يا مان
بس عادى اصل انا بكتب مذكرات والمفروض انى انا بس الى افهمها فعشان كده هتلاقى حاجت موش مرتبطه مع بعضها
-------------------------------------
THE BIG LOSER
ماشى يا فاشل هسمع كلامك لما نشوف اخرتها ايه معاااك
-------------------------------------

daktara
نورت مصر
اه طبعا التفائل حلو
-----------------------------------
عمرو
شكرا يا عمرو
وانتا برضه مدونتك الرياضيه دى جمده
شكلك كده هتطلع حسام حسن:]
-----------------------------------
Rania
اه طبعا طبعا المدونه حلوه دى موش عايزه كلام
:]
-----------------------------------
kitty2_45
طبعا يا سوز احنا اصدقاء لو مكانش عندك انتى مانع
معنتيش بتكتبى على مدنتك ليه؟
-----------------------------------
SoRsaRaa
شكرا على الكومنت وهحالو انشاء الله اعمل حاجه زى كده
-----------------------------------
ShAb 3AdY
عمر المنحرف
لا يا عم ولا يهمك انا بقه اتأخرت فى الرد اكتر منك
:]
------------------------------------
أنس عماد الدين
شكرا يا انس على الكومنت وبلاش حسد
ويا جماعه اعطفو على الراجل ده بقطعت زياره لحسن هوا غلبان اوى ومحدش بيزوره
-----------------------------------
copa
فعلا ايام زمان دى كانت ايام
يلا بقه
:]
-----------------------------------
portsaid
الله يرحم كل من توفى فى ذلك الاتوبيس
ويصبر اهاليهم
-----------------------------------
Arabian GiRl
شكرا
-----------------------------------
THE BIG LOSER
اهم حاجه ان احنا اتعرفنا على بعض سيبك انتا
-----------------------------------
smraa alnil
اووكيز يا باشا هعمل بوست جديد
-----------------------------------
mohamed
شكرا يا محمد
اكيد طبعا حلو ان الواحد يفضفض وينفجر بالكتابه
:]
------------------------------------
Miss Halfway
ok ya basha 2ay 5edma:]
tnx miss halfawey
------------------------------------
AbdElRaHmaN Ayyash ر
انشاء الله يا عبده هشارك فيها
------------------------------------

khaled said...

shayma
اوكيز هرد عليه
-------------------------------------
mesh2dra
شكا رعلى التعليق
اكيد ليكى زياره ومتابعه
تحياتى

Rania Lelah said...

ههههههههههههههه
ايه يا خالددة؟.
مالك انت اتحولت و لا ايه؟
مال صورتك
هو دة النيو لوك بتاع الصيف؟
انا بهزر طبعا
بس يعنى حطلنا اى حاجة بدل
brave heart
دة
تحياتى لك يا ميل
قصدى يا خالد

dead man said...

حديقة الأزهر.. حلوة والله..

تفتكر مصر هتبقى زي مانتا كاتب كده كمان الكام سنة اللى انت بتقول عليهم

david santos said...

Heelo, Khaled!
Thanks for you work and have a good day

yamen said...

يا عم مريم دي هاتخرب بيتك

اكيد طبعا هاتطلع اسرار الشركة لجوزها..

امال يعني هاتراعي مصلحتك انت علي حساب جوزها

مشيها يا عم علي طول

تاني حاجة حكاية الواد محمد وزميلته دي مش عاجباني

احنا في شركة ولا في الازهر بارك

الكلام ده بعد الشغل

انا ماحبش الكلام ده يحصل في الشركة بتاعتي

مشيهم مشيهم

:)


تحياتي

THE BIG LOSER said...

يبني نزل جديد بقا

-_- said...

مبروك على النيولوك

khaled said...

SoRsaRaa
انشاء الله يا صرصاره احتمال احطط شعار
بس الى هوا بتاع الا صلاتى
تحياتى
-------------------------------------
Rania
معلش يارنيا على العموم انا هبقى اعمل بوست عن ليه انا غيرت صورتى
بس اعتقد انها موش محتاجه شرح
-------------------------------------
dead maN
اه انشاء الله وهيبقى ايه المشكله يعنى
بس الموضوع بس محتاج اهداف وتخطيط
-----------------------------------
yamen
على العموم انا ديما بنظر لاعضاء الشركه انهم اسره ولازم يبقى بينهم ترابط ولو تلاحظ ان اشهر شركات ومصانع فى العالم قامت على هذا الاساس
-----------------------------------
THE BIG LOSER
عينيا الاثنين يا ابو حميد
-----------------------------------
sharm
الله يبارك فيك ياباشا

khaled said...

david santos
ماشى يادبفبد ربنا معاااك

حسام مراد said...

ايه يا عم انت
هو مافيش بوست جديد
ولا خروج حديقه الازهر ولا ايه

maioya said...

وى قعدنا نسمع اغنيه زى الهوا
يعني كل حاجه اتغيرت ومعدش في حاجه زي الاول اشمعني الاغنيه دي لسه
مش هايحل محلها حاجه تاني ولاايه
بجد حلو البوست
وربنا يوفقك وتحققه

lolla said...

حلو قوى... حلو الاسلوب ده... يشبه اللى قاله عمرو خالد زمان عن رؤيه الناس بعد 20 سنه تبقى ازاى... وواضح ان ليك رؤيه جميله جدا... وعاجبنى خيالك الواسع ..حتى اسماء الناس..هههههههه